„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. szeptember 15., kedd

Autumn Book Tag


Habár jelenleg az időjárás nem tükrözi, mégis elérkezett a diákok és tanárok rettegett évszaka, az ősz. A nappalok rövidülnek, a levelek sárgulnak, a buszok, vonatok megtelnek, a meleg ruhák előkerülnek, ez csakis egy dolgot jelenthet, hogy az év talán legszebb évszaka beköszöntött. Ez talán az olvasási szokásunkra is kihathat, hiszen gyakran a hűvös, szeles idő elöl bemenekülünk a biztonságos, meleg kuckónkba, és egy kis meleg ital elfogyasztása mellett előveszünk valami izgalmas olvasnivalót. Én személy szerint nagyon örülök az ősznek, már csak azért is, mert idén e hűvös évszakban nagyon sok új könyv fog megjelenni, amikre már régóta fáj a fogam. Többek között erről is szól az Autumn Boog Tag, amit - szokásunkhoz híven - a Kis Könyves Bloggerek lelkes csapatával töltöttünk ki. 


1. Mit szeretsz legjobban az őszben?
Mindenképpen a látványt emelném ki. A zöldből sárgába, pirosba változó levelek színe lenyűgöző tud lenni.

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet iskolás napjaidra?
Talán Tavi Kata Sulijegyzetek sorozatát mondanám, hiszen pontosan erről, a gimiről szólnak a könyvek. Persze az én sulis létem nem volt ennyire érdekfeszítő :)


3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?

4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Nem igazán olvasok horrortörténeteket, szóval nem tudok ilyet mondani.

5. Melyik a kedvenc horror/halloween filmed?
Fiatalabb koromban nagyon sok horror filmet néztem - azt hiszem ez a korosztály velejárója. Most már nem nagyon bírom őket. Kedvencet nem tudnék kiemelni, a Fűrészt  sokszor láttam, de a végén már a sok rész miatt elvesztettem a fonalat.

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Hűű nagyon sokat várok én idén ősszel, amit most kiemelnék az a Flat-Out Celeste - már régóta szeretném elolvasni. Nagyon megszerettem a kislányt, szóval kíváncsi vagyok milyen felnőtt lett belőle :)

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
Olyan nagyon-nagyon nem várok semmit, de az Éhezők viadala utolsó részére nagyon kíváncsi vagyok, azt biztos moziban nézem meg. Az előzetese nagyon jó lett!


8. Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
Nem szeretném és szerintem nem is tudnám felsorolni, hogy miket tervezek elolvasni, mert egyrészt ez nagyon sok könyv, másrészt folyamatosan változó lista. Hiszen most is 3 olyan sorozatba kezdtem bele, amikre pár hete nem is gondoltam volna, hogy elolvasom. Ezeket mindenképpen szeretném még befejezni, de aztán ki tudja mit kívánok meg legközelebb... Sokszor a kedvemtől is függ, hogy mi lesz a következő olvasményom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése