„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2018. december 24., hétfő

Karácsonyi Book Tag - és jókívánság


A Sorok között könyves blogon találtam ezt a karácsonyi book tag-et, és úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm. Külön ünnepi posztom idén nem lesz, úgyhogy ezzel a bejegyzéssel hozom el a karácsonyt a blogra.


1. Várakozás – a karácsony igazi izgalma!
Melyik könyv(ek) megjelenését várod 2019-ben legjobban?
Túl sok megjelenésről még nem tudok a jövő évet illetően, annyi biztos, hogy Sarah J. Maas Szárnyak és pusztulás udvara könyve átcsúszott a jövő év januárjára, úgyhogy ezt mondanám. Nagyon várom, hogy a kezembe foghassam!

2. Karácsonyi dalok, énekek
Egy könyv vagy író, aki/ami ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?
Ha íróról van szó, akkor jelenleg Jojo Moyes és Sarah J. Maas írónőket emelném ki, most ők a kedvenceim (de persze tudjuk, hogy egy könyvmoly életében ez változhat), ha könyvről, akkor a Karolina és a krakkói Babakészítő c. könyvet mondanám, ami elképesztően nagy hatással volt rám az idei olvasások közül.





3. Mézeskalács házak
Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?
Huh, nehéz kérdés, számomra egyébként ez egy nagyon fontos kritérium, hogy jó legyen a világ, a háttértörténet. Talán Samantha Shannon Csontszüret sorozata, aminek a világa elképesztően egyedi és bonyolult, de pont ettől tökéletes.



4. Karácsonyi édességek
Melyik könyvet szeretnéd megkapni karácsonyra?
Josie Silver Egy decemberi nap c. könyvét. Nos, hamarosan kiderül... :)



5. Gyertyák az ablakodban
Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős érzést?
Valamiért Sarah Dessen könyvei jutnak erről eszembe, mondjuk tőle már régen olvastam. Ha egy konkrét könyvet kellene mondanom, akkor Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban műve lenne az. 2016-ban a kedvenc YA könyvem volt, nem véletlenül, a Garrett család nagyon a szívemhez nőtt.

6. A karácsonyi ének
Kedvenc karácsonyi klasszikusod vagy egy karácsonyi könyv, amit nagyon el akarsz olvasni.
Az utóbbi években nagyon sok karácsonyi könyvet olvastam, úgyhogy nehéz választani. Rachel Cohn és David Levithan Kihívások ​könyve azért jutott eszembe, mert az olvasásának élménye nagyon szorosan kötődik az ünnephez. Konkrétan karácsonykor olvastam el, és valahogy olyan jó érzés tölt el, amikor erre az emlékre gondolok, hogy ez lett az egyik kedvenc karácsonyi könyvem. Egyébként ma már a folytatást olvasom éppen. :)

7. Karácsonyfa meg a díszek
Melyek a kedvenc karácsonyi borítóid?
Nem vagyok egy nagy borítófigyelő, de azért hoztam párat.




8. Karácsony öröme
Mi a kedvenced a karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?
Az, hogy ilyenkor megnyugszik a világ, vagy legalábbis én mindig békességet érzek. A mi családunkban megvannak a hagyományok, amiket minden évben követünk, de persze valami miatt mindig más egy kicsit. Nekem a karácsony a kedvenc ünnepem, mindent szeretek benne, a várakozást, a készülődést, a díszítést, a sütést, a csomagolást, és persze azt a három napot, amit azokkal az emberekkel tölthetek, akik fontosak nekem.

Végül pedig szeretnék minden kedves Olvasómnak boldog, békés karácsonyt kívánni!
Azt kívánom Nektek, hogy éljétek meg a pillanatot, hogy töltsetek sok időt szeretteitekkel, nevessetek sokat, egyetek jókat, és természetesen, ha marad némi időtök, akkor olvassatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése