„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2018. június 12., kedd

Whitney G.: Alapos kétely


Whitney G. Alapos kétely című romantikus története nagy sikert aratott külföldön. Sztárügyvédek, balett táncosok, szenvedély és romantika. A könyv turnéjára vár a Blogturné Klub 7 bloggere értékelésekkel, nyereményjátékkal június 6. és 18. között.


Könyv adatai
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Megjelenés: 2018. június 7.
Eredeti megjelenés: 2014
Oldalszám: 384
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
ISBN: 9789634573371



A farkamnak megvan a maga étvágya – ami nagy és igen sajátos étvágy. Olyan nőt akar, aki szőke, formás és lehetőleg nem egy kibaszott hazudozó. (Hogy miért, az egy külön sztori.)
Menő ügyvédként nincs vesztegetni való időm párkapcsolatra, ezért névtelen csevegéssel és interneten megismert nőkkel elégítem ki az igényeimet. A szabályok egyszerűek: egy vacsora, egy éjszaka, zéró ismétlés. Ez csak alkalmi szex. Nem több, nem kevesebb. Legalábbis így volt egészen Alyssáig.
Ő egy 27 éves ügyvédnő, könyvgyűjtő és állítása szerint a legkevésbé sem vonzó. Elvileg jogi tanácsokat adtam neki késő esténként, és rábízhattam a heti kalandjaim részleteit.
De aztán bejött a cégemhez egy interjúra. Egy hallgatóknak kiírt gyakornoki pozícióra… És rohadtul megváltozott minden.
Az év egyik legerotikusabb könyve, amiben a forró jelenetek mögött mély lélektani összefüggések bontakoznak ki a múltbéli drámák felszínre kerülésével.
Hagyd, hogy elraboljon!


Nem mondhatnám, hogy az Alapos kétely olvasására a könyv fülszövege vett rá, sőt ha csak annyit tudok róla, lehet, hogy el sem olvastam volna, habár tényleg azt kaptam, amit az alapján vártam. Szóval nem ez, hanem a molyon található értékelések - mármint az eredeti könyv adatlapjánál - keltették fel a figyelmem, amit így utólag nem is bánok, mert habár nem egy világrengető történet, mégis rendkívül szórakoztató. Én legalábbis így éltem meg.

Az egyébként száraznak ítélt jogot is felpezsdítették a történetünk főszereplői, hiszen mindketten ügyvédi környezetben mozognak, maga a könyv felépítése is e köré épít. A férfi főhősünk, Andrew, akiről a fülszövegben már igencsak hm.. közeli ismertetőt kapunk, egy sikeres ügyvéd. A férfi a neten próbál szerencsét a női nemmel, persze nem társkeresésről van szó, hanem csak egyéjszakás kalandokról, ami számára kikötés. Mindeközben egy ügyvédeknek fenntartott honlapon megismerkedik Alyssával, akivel hónapokon át csak telefonon beszélnek, és nagyon jó barátok lesznek. Sőt, a férfi természetesen többet is akar, de Alyssa nem szeretné elrontani a barátságukat ezért mindig meghátrál. Nos, többet nem is szeretnék elmondani a sztoriról, mert természetesen előbb vagy utóbb találkozniuk kell, és közelebbi kapcsolatba kell kerülniük, de a hogyanokat és miérteket meghagyom az olvasóknak.

Annyi biztos, hogy nem egy mindennapi kettős Alyssa és Andrew. Az egész kapcsolatuk titkokon és hazugságon alapul, kezdve mindkettőjük nevével - persze más-más okból. Számomra Andrew személye sokkal összetettebb volt, természetesen a mostani viselkedése nem véletlen, ugyanis sötét titkok üldözik a múltból. Örültem, hogy nem zúdította ránk rögtön az írónő az egészet, hanem mi is lassacskán ismertük meg a részleteket. Alyssával már kicsit más a helyzet. Arról kifejezetten jó volt olvasni, hogy nem félt megvalósítani az álmát, hanem bátran nekivágott, és nem hagyta, hogy bárki is elvegye a kedvét. Viszont az Andrew-val való kapcsolatában többször is túlságosan alárendeltnek éreztem - főleg az elején. A férfi a csáberejével, a szexszel sokszor a szőnyeg alá söpörte a problémákat, ahelyett, hogy megbeszélték volna, ami egy idő után már idegesített. Onnantól kezdve, hogy a lány New Yorkba ment, szerencsére már javult ez a helyzet.

Számomra Andrew karaktere egyértelműen elvitte az egész könyvet. Persze volt, amikor indokolatlanul bunkón viselkedett, de ez eltörpült amellett, amikor egyszerűen önmagát adta: szarkasztikus, nyers, de közben mégis valahogy humoros is egyben, imádtam a beszólásait! A titkárnővel, Jessicával való viszonya pedig csak rátett egy lapáttal, nagyon jókat nevettem rajtuk.

Igazából tovább nem nagyon tudom szaporítani a szót, a könyv egy ízig-vérig new adult történet, sok pirulós jelenettel, fájdalmas emlékekkel, szenvedélyes szerelemmel, egy kis pluszként pedig a jog világába is elkalauzolja az olvasót Whitney. A fejezetek végén található fogalmak nagyon frappánsak voltak, hiszen mindig összefüggésben álltak a történettel. A műfaj rajongóinak szerintem érdemes elolvasni, én is megkaptam, amire vágytam, egy kis kikapcsolódást, és még egy kicsit szórakoztam is közben.

Értékelés: 5/4

NYEREMÉNYJÁTÉK

A női főszereplő balettozik, és a játék is ezzel lesz kapcsolatos. Balett mozdulatok neveit kell kitalálnotok a gif-ek alapján. A turné blogjain találtok majd egy-egy mozdulatot, és nincs más dolgotok, csak beírni a rafflecopter megfelelő helyére a helyes megoldásokat, hogy a játék végén esélyetek legyen megnyerni a Könyvmolyképző Kiadó által felajánlott 3 Alapos kétely példány egyikét.




Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.



További állomások
06.08. Insane Life
06.12. Könyvvilág
06.14. Betonka szerint a világ...
06.16. Sorok között
06.18. Deszy könyvajánlója



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése