„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2017. január 6., péntek

Várólista csökkentés - 2017


Ahogy az évértékelő posztomban is írtam, tavaly nem sikerült teljesítenem a várólista csökkentést, 12 könyvből hetet olvastam el. Ez azonban nem tart vissza, hogy idén azaz 2017-ben is belevágjak. Most még így az év első napjaiban nagyon lelkes vagyok a kihívást illetően, és csak remélni tudom, hogy ez megmarad a továbbiakban. Az összeállítás szerintem eléggé vegyesre sikeredett mind műfajilag, mind stílusban és még időben is. Annyit megjegyeznék, hogy 3 könyvet (az első hármat) áthoztam a tavalyi listámból, hátha idén szorgalmasabb leszek.

Charlotte Bronte - Jane Eyre
Ez a könyv már tavaly is rajta volt a listámon, és szégyen, hogy pont én - aki a romantikus műfaj rajongója - nem olvastam el. Idén mindenképpen szeretném pótolni ezt a hiányosságomat, hogy megismerhessem a híres Mr. Rochestert.

Gayle Forman - Csak egy év
Ahhoz képest, hogy Foram Ha maradnék c. könyvét mennyire szerettem, a Csak egy nap nem lett kedvenc. Ennek ellenére még 15-ben megvettem a folytatást, így már tényleg ideje lenne belevágni.

David Levithan - John Green - Will&Will
Tavalyelőtt Könyvhéten jelent meg a könyv, akkor nagyon rá voltam állva, hogy elolvasom, aztán valahogy mégsem jutottam el odáig. Majd idén!

Jojo Moyes - Tiltott gyümölcs
Soha nem titkoltam, hogy nagy rajongója vagyok az írónőnek, szinte az összes eddig megjelent könyvét elolvastam. Szinte. A Tiltott gyümölcs regényét valahogy mindig félretettem a polcomon, mert a fülszövege annyira nem nyert meg. 2017-ben mindenképpen szeretném, ha teljes lenne az írónőtől olvasott könyveim listája.

Maria Augusta Trapp -  A Trapp család
Én nagyon szeretem a musicaleket, a Muzsika hangja zenéi közül több nagy kedvenc, ezért nem csoda, hogy r jó ideje el szeretném olvasni a könyvet.    

Chodelos de Laclos - Veszedelmes viszonyok
Chodelos de Laclos levélregényével is már régóta szemezgetek, sok jót hallottam a könyvről, a szereplőkről, ráadásul, ha egy olvasmányt - még ha csak a 18. században - botrányosnak titulálnak, az sok izgalmat ígér!
 
Jane Austen - Értelem és érzelem
Jane Austen a kedvenceim közé tartozik, ezért muszáj minden évben legalább egy könyvet olvasnom tőle. Ezt a regényét még eddig nem vettem kézbe, ezért egyértelmű, hogy kiemelt helye van a várólistámon. 

Diana Gabaldon - Az utazó
Egyetlen oka van, hogy tavaly nem olvastam el a könyvet, pedig már Könyvfesztiválon beszereztem: a hossza. Talán nem meglepő, de attól féltem a sok olvasmány között, hogy túl sok idő lesz végeznem vele. Most azonban már úgy érzem, hogy ideje félretenni a kifogásokat, az év elején talán több időm lesz, és már lesz egy kicsit visszacsöppenni Claire és Jamie (hmm) világába.

A. M. Aranth -  A Liliom Kora
Szintén a tavalyi Könyvfesztiválon szereztem be, mivel a múlt évben nagyon belejöttem az író könyveinek olvasásába. A Liliom Kora azonban nem került porondra, ezért most feltettem a listára, hogy még véletlenül se feledkezzem el róla.
Jennifer E. Smith - Milyen lesz a búcsú után
Az írónő kérdő könyveivel mindig meg voltam elégedve, az édes romantikus történetei nagyon szerethetők. Hogy ezt a regényét eddig miért nem olvastam el, arra igazából nem tudok mit mondani, legfeljebb a szokásos ,,mindig akadt más" kifogást.

Charlotte Bronte - A különös tanítvány
A különös tanítvány szintén régóta a polcon vár.

Leigh Bardugo - Ostrom és vihar
A tavalyi várólistámon az első rész, az idein pedig a folytatás szerepel. Úgy néz ki, ezt a sorozatot már csak így fogom elolvasni. Pedig egyébként nem volt semmi gond a kezdő kötettel, ennek ellenére mégsem jutottam el egész évben a folytatásig. 

 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése