„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2017. január 11., szerda

Colleen Hoover - Tarryn Fisher - Never never - Soha, ​de soha


Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts!
A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg Colleen Hoover és Tarryn Fisher közös sorozatának első része:  Never never - Soha, de soha  címmel. Mindkét szerző nagyon népszerű és sikeres, közös történetük garantáltan különleges élményt ígér. Hat  blogger véleményét olvashatod Charlie és Silas küzdelméről az őket sújtó amnéziával szemben, kövesd az állomásokat  és esélyed lesz megnyerni a három nyereménykönyv egyikét a kiadó felajánlásában.
KÖNYV ADATAI
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2016. december 7.
Eredeti megjelenés: 2016
Oldalszám: 176
Fordító: Kamper Gergely
ISBN: 9789633999233

Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts!

Jó barátok voltak, amióta csak megtanultak járni.
Ma délelőtt óta vadidegenek.
A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen.

Ne habozz! Imádni fogod.






Colleen Hoovertől egy időben sokat olvastam, a Slammed sorozatát kifejezetten szerettem, de aztán már a legújabb könyvei valahogy nem kerültek a látószögembe. A Never Never azonban valamiért megfogott - már a borítója is, ami szerintem nagyon szép -, és belefogtam. És milyen jól tettem! Határozottan állíthatom, hogy teljesen levett a lábamról. Tarryn Fishertől még nem olvastam, de úgy látszik, ha Colleen Hooverrel összedugja a buksiját, együtt remek párost alkotnak.
A könyv, vagyis inkább könyvecske nagy sajnálatomra igencsak rövid. Még éppen csak belelendültünk az események szálaiba, és már vége is szakadt. Rövid, viszont annál izgalmasabb! Nagyon jól megcsinálták ezt nekünk, hiszen a sztori alatt végig érződik a feszültség, ami miatt csak egyre többet és többet akarunk megtudni. Csakhogy ez nem így van megírva. Ugyanis jóformán semmit sem derül ki ebből a kis szösszenetből. De hogy értsétek is miről írok, a lényeg, hogy a történet úgy indul, hogy megtudjuk, a főszereplőink, Charlie és Silas nem emlékszik semmire múltjukból. Arra jönnek csak rá, hogy együtt járnak, azonban hamar kiderül, hogy mindkettőjüknek elég sok piszkos kis titka van, ami nem vet túl jó fényt önmagukra. Most viszont csak annyit tudnak, hogy egyikük sem emlékszik semmire az életükből, így együtt igyekeznek kibogozni a szálakat. 
Mondanám, hogy nem akarok spoilerezi, azonban nem is nagyon tudnék, mert épp csak néhány cseppnyi információt osztottak meg velünk az írók. Ez a kevés pedig eléggé ködös, sokszor ellentmondásos, és nem kevés körömrágós izgalomra utal. Annyit azért elárulok, hogy Charlie és Silas nem egy átlagos pár, az életük, a családjuk, a múltjuk igencsak sok sötét titkot rejeteget, ami azonban egyelőre sem számukra sem az olvasó előtt nem körvonalazódott ki. Nemcsak a történetet, a szereplőket is jól megálmodták, tetszik, hogy Charlie nem az a jó kislány típus, inkább a megközelíthetetlen fajta, és úgy tűnik, hogy a suli népszerű - nem a kedves fajta - szereplője. Silas viszont nagyon édes, gondoskodó, és egy kis humor is jutott ki neki, a problémái persze neki is megvannak. Eléggé ellentétesek, ennek ellenére én drukkoltam értük, hiszen végig úgy éreztem, hogy nekik együtt kell lenniük, ami azonban jelenleg elég bonyolultnak látszik.

Egyetlen problémám, ami talán nem meglepő, a hossza volt, ugyanis az az állítólagos 176 oldal nekem harmincnak tűnt, olyan gyorsan elrepült. Természetesen egy nagyon erős függővéggel zárul, szóval erre készüljetek! Látom én, hogy már megjelent két része is (nálunk is jön a következő idén), de ugyebár azt nem könnyű kivárni, és én igazán megelégedtem volna azzal, ha egyetlen vastag könyvet ,,kell" végigizgulnom.
A lényeg azonban, hogy én teljesen odáig meg vissza voltam a könyvtől, a történet nagyon egyedi, izgalmas, szép kis váratlan fordulatokkal. A szereplőkkel abszolút tudtam azonosulni, átéreztem a félelmeiket, az értetlenséget önmaguk és a környezetük irányába, a fájdalmaikat a múltjukkal kapcsolatban, és őszintén szólva nagyon kíváncsi vagyok, hogy mégis miféle magyarázat lesz erre az egészre az íróknak. Kedvenc lett!
Értékelés: 5/5*

NYEREMÉNYJÁTÉK
Hat állomás, hat film!  A játékunk természetesen az amnéziával függ össze. Minden állomáson egy-egy  filmplakát részletet találsz, ami alapján ki kell találnod az adott film címét, melyben jelentős szerepet játszik az amnézia, illetve valamelyik főszereplő amnéziás. A feladatod az, hogy a film címét beírd a rafflecopter doboz megfelelő sorába.  


Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.


További állomások
01.11 Könyvvilág
01.13 CBooks
01.15 Dreamworld
01.17 Sorok között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése