„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2016. augusztus 1., hétfő

Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót


Vajon hogy lehet az, hogy 24 évesen (nemsokára 25) nagy boldogan halmozom fel a papírboltban a különböző színes ceruzákat, tollakat, vízfestéket, hozzá ecsetet, vagy éppen zsírkrétákat? Naná, hogy engem is elkapott a Nyírd ki a naplót-láz! Ahogy azt előttem már sokan megtették, próbáltam én is egy kicsit kreatívkodni - több-kevesebb sikerrel -, úgyhogy lássuk is mely ,,feladványokkal" kezdtem. 



Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá… 

Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni. 
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!


Bizony, én is beálltam a sorba, és kinyírtam a naplóm! Habár annyira nem is... Egyelőre még az ,,erőszakosabb" műveleteket hanyagoltam (habár, azért egy kicsit megtapostam szegénykét), és inkább a munkálkodósakat vettem előre. :D Azért azon egy kicsit elgondolkodtam miközben rajzoltam, festettem, színeztem, varrtam, vagy akár leveleket szedtem a préseléshez, hogy ezeket utoljára kb. általános iskolában csináltam (na jó nem mindet, pl. varrni azért nagy ritkán szoktam), és mennyire jó, hogy egy kicsit kiélhettem magam újra. Miközben ezeket a dolgokat csináltam betettem egy kis zenét, és teljesen kikapcsoltam. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése