„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2016. július 10., vasárnap

S-s-s-summer Book Tag


Tegnap azt hallottam a rádióban, hogy a hétvége és a jövő hét eleje nagyon meleg lesz, még reggel is 30 fok főlé kúszik a hőmérő higanyszála. És mivel mostanában nem nagyon megyek víz közelébe, vagy éppen nyaralni, úgy voltam vele, hogy legalább fejben nyaraljak/pihenjek/hűljek le egy kicsit, természetesen könyvek és karakterei társaságában. Így tehát azt gondoltam, hogy a mai tökéletesen forró nyári nap alkalmas  arra, hogy egy nyári Book Taget hozzak. A tagre egyébként Hilla hívott még régebben a molyon, az ő válaszait is megnézhetitek, ha a nevére kattintotok. Igazából nagyon nem is fecsérelném az időt további hozzáfűzésekre, nézzük a kérdéseket.

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet.


2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!
Igazából jelen pillanatban bárhová elmennék, ahol csobbanni lehet, mert szörnyen melegem van (egy helyben ülve). Mégis az első könyv, ami eszembe jutott a témában, az Matthew Vigo Végzetes bestseller c. könyve, hiszen nem elég, hogy a helyszín is a napos Traflgar-fok közelében található, de a hangulat is igencsak fagyos. :D



3.Éppen a nyaralásra mész, és a repülőn ülsz. Egy olyan regényt akarsz olvasni, ami az egész úton kitart. Melyik könyvet vinnéd magaddal?
Attól függ. Az egész út, az a repülőút, vagy az egész nyaralás? Ha csak repülőút, akkor valami rövidebbet, és mivel nyaralni megyek, egy kicsit könnyedebbet. Habár, mivel én még sosem repültem, az első utamat lehet végigizgulnám, és eszembe sem jutna olvasni. :D 
A repülésről egyébként nekem most Jennifer E. Smith Vajon létezik szerel első látásra? könyve ugrott be. 

4. Nyári szomorúság gyötör. Melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
Nem olyan rég olvastam a Napernyő Protektorátus sorozatot. Azt hiszem, annál tökéletesebb nem igen lenne.

5. Éppen a tengerparton ülsz. Melyik kitalált karakter lenne a társad?
Ez egy nagyon nehéz kérdés, mert olyan sok szereplőt ,,ismerek" és szeretek, hogy nehéz választani. Ez attól is függ, hogy mit akarok csinálni, beszélgetni, hülyéskedni vagy szórakozni.. Úgyhogy nem, nem tudok választani, legyen inkább egy nagy tengerparti buli, ahol sokan vannak, és nekem VIP belépőm van :D

6. Egy fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is. Melyik kitalált karakter lenne az ideális jelölt?
A fagyos szóról nekem rögtön Mr. Darcy jutott eszembe, habár őt nem igazán tudom fagyi nyalás közben elképzelni.. De mivel most a saját képzeletemben járunk, ahol nincsenek határok, legyen ő. :D


7. Oszd meg a nyári őrületet, és jelölj meg pár embert!
Most jelölni nem fogok, de természetesen bárki kitöltheti, és ha szeretné megoszthatja velem. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése