„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. november 3., kedd

Ünnepi Nyereményjáték - A Nyertesek


Sziasztok. Meghoztam az Ünnepi nyereményjátékom nyerteseinek a nevét. Amit mindenképpen el szeretnék mondani, hogy nagyon hálás vagyok, amiért ilyen sokan részt vettetek rajta, nem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű lesz a játék. És ilyenkor egy kicsit azért reménykedek abban is, hogy a játékon keresztül azért megtetszett az oldalam is, és lesznek visszatérő látogatóim a résztvevők között :)


A kommentekből nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, ami megmelengette a szívemet :)
A szabályokat is viszonylag jól betartottátok, egyetlen negatívumot emelnék csak ki. Sok ember bejelölte a dobozkába, hogy kommentelt, pedig nem is. A bejegyzésben megjegyeztem, hogy nem kötelező, viszont, ha már bejelöltétek, akkor tényleg kellett volna írni is valamit. Emiatt sajnos volt aki nem nyerhetett... Nade, ne szomorkodjunk tovább, hiszen ma 6 ember akkor nyert gyönyörű könyveket, vagy könyvjelzőket :)

Lássuk a neveket!

Marianna Kárász - Maria V. Snyder aláírt könyvjelző csomag
Gál Éva - Tammara Webber aláírt kártyacsomag
Mariann Murvai - Rachel Van Dyken Egyetlen méreg c. könyve
Kovács Brigitta - Ann Aguirre csomag (1db aláírt könyvjelző+1db aláírt matrica)
Erzsébet Orbán - 2 db aláírt Kerstin Gier könyv: Anyák maffiája és a Férfiak és egyéb katasztrófák
Mer Ci - Marni Bates által aláírt könyvjelzők (Menő-riadó Kambodzsában, Itt a vége, lúzer véle!)

Gratulálok a nyerteseknek, és még egyszer köszönöm, hogy ilyen sokan részt vettetek a játékon! :)

a Rafflecopter giveaway

1 megjegyzés: