„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. július 3., péntek

Vakáció Book Tag


Ha már nyár van és vakáció, akkor az biztos, hogy - ahogy minden más évszakhoz - ehhez is találunk egy rövidke, de jópofa Book Taget. Az egyre több taggal bővülő Kis Könyves Bloggerek csapatával ismét kitaláltuk, hogy megcsináljuk ezt azt izzasztó Taget, amely 10 kérdésen keresztül taglalja kedvenc nyári könyveinket, nyári olvasásainkat.. Azt hiszem ennél megfelelőbb időpontot nem is választhattunk volna, hiszen a héten, és a jövő héten is csúcsokat döntöget a meleg rekord. Ezt pedig csakis egy hűvös szobában (egy könyvvel a kezünkben) vagy a vízparton (egy könyvvel a kezünkben) lehet kibírni.
Akkor most lássuk, hogy mik az én nyári olvasási szokásaim :)


1. Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Nem mondhatnám. Én mindig azt olvasom, ami megtetszik vagy éppen az aktuális hangulatomhoz passzol. Illetve ha egy sorozatról van szó, és kijön az új rész, akkor pedig azt. Talán annyi a változás, hogy ha vízpart közelébe megyek, akkor oda nem mindig szeretek kivinni nagyon vastag könyveket.


2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Nemrég olvastam a Boldogító lélegzetet, és azt mondanám, hogy Emmával és Evannel szívesen elmentem volna a tengerpartra. Eljutottam volna Evan haverjaink egyik partijára :)

3. Egy nyári hangulatú könyvborító.
Az egyik kedvencem Sarah-tól. A történet és a borító is olyan nagyon nyárias :)

4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció.
Őszinte leszek, csaltam egy picit, és kerestem egyet a molyon, mivel én még nem  olvastam ilyet. Mivel nagyon szeretem a Büszkeség és balítélet c. könyvet, ez a Mr. Darcy-s jött be a legjobban. Lehet el is kellene olvasnom...

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Lehet, hogy inkább fürdök :D De magamat ismerve azért olvasok is: az hogy mit, arról pedig csak ismételni tudom önmagam: amit épp megkívánok :D

6. Egy égszínkék borító.
Ismét Sarah Dessen könyvhöz nyúlnék.

7. Egy sárga színű borító - homok, nap.


8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?
Hm, talán Seth-tel Kayden és Callie történeteiből. Ő mindig vidám, pörgős, vicces - mi kell még?

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe.

Balatoni láz 

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?
Nem konkrétan vakáció alatt, de nyáron azért szerintem több időm lesz olvasni: hosszabb napok meg minden. Hogy pontosan mennyit, azt nem terveztem el, de a szülinapom is nyáron lesz, úgyhogy jó sok könyvet szeretnék venni/kapni :D

10+1. Három kihívottad?
Nincs ilyen. Vigyétek bátran :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése