„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. február 8., vasárnap

The Sick Book TAG


Sziasztok!! Remélem nem unjátok még, de ismét egy Book TAG-et hoztam nektek. Annyira élvezem ezeknek a kérdéseknek a kitöltését, mindig jót mosolygok rajtuk. Most is egy igazán kreatív TAG-et hoztam, természetesen ismét a Kis Könyves Bloggerek tagjaival. De nem is szaporítom tovább a szót, nézzük a "betegségeket" 



1. Diabétesz - Egy könyv, ami túl szirupos volt
Nos, ez a kérdés pont jókor jött, mert éppen most olvastam egy ilyet: ez pedig Kirsty Moseley A fiú, aki bemászott az ablakomon. Igazából tök jól indult a könyv, és szerintem egy nagyon jó kis történetet ki lehetett volna hozni belőle az alaptörténet alapján. De aztán ahogy haladt a sztori, úgy kezdet egyre jobban idegesíteni Amber. Na és Liam.. ahelyett, hogy emelt volna a szívvonalon, inkább csak rontott rajta. Nekem túl nyálas, túl sok volt.. 

2. Bárányhimlő - Egy könyv, amit egyszer elolvastál, de soha többé nem veszed a kezedbe
K.A. Linde - Nincs kötelezettség. Igazából nem volt olyan rossz a könyv. Egyszer el lehet olvasni.   Ami számomra elrontotta a történetet az Lexi döntésképtelensége és határozatlansága volt.. Egyszerűen nem hiszem el, hogy annyi év után még mindig bedőlt Jacknek. A folytatást mondjuk szeretném elolvasni, mert érdekel, hogy lesz-e valami Ramseyvel :)

3. Influenza - Egy könyv, ami megfertőz.
Hm.. egyet nem igazáén tudnék kiemelni, de ha meghallom, hogy Jennifer L. Armentrout vagy éppen Jojo Moyes kihoz egy új könyvet, azonnal lecsapok rá:)

4. PMS - Egy könyv, amit rendszeres időközönként (havonta vagy évente) elolvasol
Itt se tudnék kiemelni egyet, mert van hogy valami bekattan, és előveszek egy könyvet és elolvasom még ha csak részleteket is. Hamarosan az Angyali csókkal tervezem ezt. Az egyik kedvencem *-*


5. Álmatlanság - Egy könyv, ami ébren tartott egész éjjel
Hm.. Mostanában a LOL könyvekkel voltam elfoglalva, és igen volt, hogy éjszaka is is fennmaradtam miattuk, mert annyira édes, és olvasmányos sztorik voltak. Jólesett a túlterhelt agyamnak egy kis kikapcsolódás :)

6. Amnézia - Egy felejthető könyv, ami nem hagyott nyomott benned
Beth Revis - Túl a végtelenen. Ahhoz képest, hogy sokan mennyire dicsérték és szerették, nekem nem igazán jött át ez a könyv.. De hát nem vagyunk egyformák

7.  Asztma - Egy könyv, amitől elállt a lélegzeted
Most mondjam azt, hogy az Elakadó lélegzet? Na jó nem, habár az is nagyon jó volt. Azt hiszem, hogy most Tammara Webber Breakable-jét mondanám. Az első részt is szerettem, de az, hogy Landon Maxfield fejébe beleláthattam, hát most mit mondjak.. lélegzetelállító volt. Imádom *-*

8. Alultápláltság - Egy könyv, ami nem mozgatta meg a fantáziád.
Julie James - Gyakorlat teszi a mesterkedőt. Elolvastam, de nem volt nagy szám. A hamis partner után többet vártam

9- Utazási rosszullét - Egy könyv, ami időn és téren elragadott
Nem tudom, hogy ez most jót vagy rosszat jelent, de mivel az utazásról eszembe jutott az Ezüsthíd,

inkább pozitívnak veszem. Először is hihetetlenül szerettem a könyvet, nem vártam, hogy ekkorát fog ütni. Másodszor... Általában, ha tudom, hogy drámát olvasok, akkor otthon megbújok a kis szobámban és egyedül könnyezem meg őket. De hát az Enigma után ki gondolta volna, hogy ez lesz a második könyvnek vége??? Én meg  nagyban ülök a vonaton, lelkesen olvasva az Ezüsthidat, erre mi történik? Hát nem éppen happy end. Persze a könyvet már nem tudtam letenni, mert annyira beleéltem magam, úgyhogy szépen bőghettem végig az egész vonatutat.. Egy-ketten nagyot néztek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése