„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. január 14., szerda

Top 5 Férfikarakter típus


Sziasztok!. Ma nem a szokásos bejegyzéssel jövök, hanem inkább úgy döntöttem, hogy egy kicsit közelebbről megvizsgálom az erősebb nem képviselőit. Nyilvánvalóan könyvszereplőkről beszélünk. Én elmondhatom magamról, hogy már rengeteg könyvön vagyok túl, és már találkoztam sokféle pasival. Most úgy döntöttem, hogy kiválasztom azt az 5 típust, akikért néha megmagyarázhatatlan okokból, de odavannak a főszereplő lánykák, és valljuk be sokszor azért mi is :) 




5. AZ OKOS!
Sok nő gyengéje az okos férfi. Mert lehet, hogy sokszor túl logikusan gondolkodnak, és számokban látják a világot, de valahogy a maguk furán édes módján igazán ellenállhatatlanok tudnak lenni:) Nekem erről a tulajdonságról rögtön Jessica Park Mattje jutott eszembe, hiszen ő is mondhatni őrült módjára intelligens, a pólóival meg a tudós hajával, de azért mégis belopta magát a szívünkbe :)




4. A DOMINÁNS!
Tudom, hogy most az jön, hogy Mi? Dehogyis! Én aztán nem! De tegyük a szívünkre a kezünket, és valljuk be őszintén, hogy azért vonzó tud lenni, ha egy férfi tudja mit akar, és nem fél ezt kimutatni. És én most nem feltétlenül a Grey, Ward Cross-féle emberekre gondolok (az már egy külön kategória), hanem mondjuk Alex Markovra (Angyali csók), akinek szintén sokszor van korbács a kezébe, de még véletlenül se azért, hogy "felkorbácsolja vele valakinek a vágyait" És ne érts félre nincs szükségem arra, hogy valaki jól elnáspángoljon, de azért szerintem fontos, hogy egy férfi határozott legyen.


3. A ZENÉSZ!
Hát igen a zenészek... Ez így volt 30 évvel ezelőtt is, de szerintem így lesz mindig is, hogy oda vagyunk a zenészekért. És ha még gitározni is tud, ráadásul eljátszik nekünk egy dalt, ami ő írt, akkor végünk van:) És ezt a könyvek is csak tanúsíthatni tudják: Jax Stone, Adam Wilde, Andrew Parrish, Liam Page.. Soroljam még?


2. A SPORTOLÓ!
Legyen foci, kosár, baseball, a lányok odavannak ezekért a játékosokért. És még nem is beszéltem az amerikai fociról, amely szinte minden ifjúsági és NA romantikus könyvben benn van. Én személy szerint azt gondolom, hogy tetszik, amikor olyan leírást kapunk egy fiúról, hogy izmos, és sportol, de azért ha van egy kis esze, az sem árt :D Kedvenc sportolóim: Kayden és Luke (Callie, Kayden és a véletlen) Drew (Nyugalom tengere) Krisztián (Sulijegyzetek)


1. A ROSSZFIÚ
Ezt őszintén szólva nem tudom megmagyarázni. Ha választanunk kell egy kedves és helyes vagy egy szintén helyes, de ellenséges, nagyszájú fiú között.. hát igen, na. Ezzel a nő főszereplők is így vannak. És most nem arra gondolok, hogy a sötét oldalon áll vagy ilyesmi (habár van ilyen is), hanem egyszerűen csak az elején egy segg. Egyébként szerintem nagyon sok nőben benne van a kényszer, hogy megmentse a "rosszfiúkat", és ezért is szeretjük ezeket fajta könyveket olvasni. Vagy talán azért mert ez izgalmasabb, veszélyesebb, esetleg tudat alatt arra várunk, hogy valaki ragadjon ki a megszokott hétköznapokból, és legyen egy kis felfordulás az életünkben. És azért lássuk be azt is, hogy ezek a típusú férfiak azért sokkal szenvedélyesebbek is ;) Ha eddig nem győztelek meg, akkor említek néhányat: Daemon Black  már meg is győztelek igaz?  , Archer Cross, Kellan Blak, Folt Cipriano, Day, és még hosszú a lista. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése