„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. január 7., szerda

Tea Book TAG


Tavaly egészen jól belejöttem a TAG-ekbe, és amint láttam elég népszerűek lettek, úgyhogy ez idén se fog elmaradni. Nagyon szórakoztatónak találom őket, én magam is élvezem a válaszadást a kérdésekre. És csak remélni tudom, hogy ti is kedvelteitek a válaszaimat. Ezt a TAG-et egyébként ismét a Kis Könyves Bloggerek tagjaival írom, a bejegyzés végén megtalálhatjátok az ő linkjüket is.




INSTANT TEA
A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.

Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceget

Már egy ideje szemeztem vele, aztán egyik este elővettem (vagyis megnyitottam). Azt hiszem kb. 50
oldal volt (legalább is kindlimen) úgyhogy hamar végeztem vele. És hát ugye amilyen rövid a könyv, olyan sok mondanivalója van. Minden korosztály csak ajánlani tudom! (ha van még olyan egyáltalán, aki nem olvasta el.) 

"- Az emberek elfelejtették ezt az igazságot - mondta a róka. - Neked azonban nem szabad elfelejtened. Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél. Felelős vagy a rózsádért...
- Felelős vagyok a rózsámért - ismételte a kis herceg, hogy jól az emlékezetébe vésse."

ZÖLD TEA  Egy könyv zöld borítóval.

Jennifer L. Armentrout - Obszidián 
Cecelia Ahern - ahol a szivárvány véget ér

Ahhoz képest mennyire féltem a könyvtől, nagyon megszerettem. Rosie és Alex teljes mértékben a szívemhez nőttek :) Ráadásul film is készült belőle, (Sam Claflin, mint Alex hmm:P) de nem úgy tűnik, hogy itthon le fogják adni.:( Valószínű angolul kell megnéznem. Jó kis nyelvtanulás..

FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked:

Jojo Moyes - Az utolsó szerelmes levél

Mai napig, ha visszagondolok rá, összeszorul szívem. Nagyon, nagyon jó könyv, nincsenek is rá szavak...



ÖTÓRATEA 
Egy könyv, amit angolul (vagy más idegen nyelven) olvastál
Hát ez lehet, hogy most ciki, de még nem volt ilyen ( a tankönyveken kívül-.-). Egyébként már sokszor el akartam kezdeni, de valahogy elképzeltem magam, amint egyik kezemben a könyv, a másikban meg a szótárt, és minden második szónál kiborulva keresem a szavakat. Na jó.. nem ilyen vészes a helyzet, idén "megfogadtam", hogy én is elkezdek angolul olvasni.

GYÓGYTEA 
Olyan könyv, amit nem élvezetből olvastál el, hanem kényszerből.
Hm az elmúlt évben ilyen biztos, hogy nem volt, de általános vagy gimis koromból tuti, hogy volt olyan kötelező, amihez semmi kedven nem volt:)

FEKETE TEA 
Egy olyan akciódús (vagy rémisztő) könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.

Helena Silence - Ezüsthíd

Valamiért rögtön ez ugrott be. Szerintem nagyon félelmetesre sikerült, már az első fejezeten kiakadtam. Az Enigmához képest hatalmas változások történtek, de szerintem jó értelemben. Az írónő most egy teljesen új oldalát mutatta meg.

JEGES GYÜMÖLCSTEA 
Egy igaz hamisíthatatlan nyári kaland

Sophie Kinsella - Mézeshetek

Nagyon szertem Sophie könyveit, mindig kellemes kikapcsolódást nyújtanak. Ezt a könyvet pedig tényleg egy nyári délután, napozás közben tudom elképzelni:)


KALINKA SZAMOVÁR  
Egy könyv, amit csak az alkohol tudott volna elviselhetővé tenni.

Julie Kenner - Forró rabság

Pedig én szeretem az ilyen regényeket, de ez nekem már túl sok volt. Egyszerűen nem bírtam elviselni Nikit.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése