„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2015. január 29., csütörtök

J. Lynn - Várok rád

A 19 éves Avery Morgansten, annak a bizonyos 5 évvel korábbi rettenetes, egész életét megváltoztató Halloween bulinak az emlékei elől menekülve, beiratkozik az otthonától több ezer kilométerre levő főiskolára. Amire azonban soha nem számíthatott volna, hogy éppen az a fiú kezd érdeklődni iránta, aki egyetlen pillanat alatt összetörheti Avery, gondosan felépített jövőjét. Vannak dolgok, amiket meg kell élni… 
Cameron Hamilton 190 centi magas, szikrázóan kék szemű, szívdöglesztő srác, akinek csodálatos képessége van arra, hogy elérje, Avery megint olyasmikre vágyjon, amikről úgy gondolta, hogy régen kiölték belőle. Nagyon nem jó ötlet összejönni vele. Ugyanakkor lehetetlen semmibe venni a feszültséget, amely kettejük között támad, és amely felszínre hozza Avery lényének, addig nem tapasztalt oldalait. 
Vannak dolgok, amiket nem fojthatunk magunkba… 
Amikor azonban Avery váratlanul fenyegető e-maileket és telefonhívásokat kezd kapni, már kénytelen szembenézni a múltjával, amit szeretett volna rejtve tartani. Van ugyanis valaki, aki nem engedi, hogy elfelejtse azt a bizonyos éjszakát, amikor minden megváltozott. Vajon sikerül végül feldolgoznia magában, hogy felszínre kerül ez a rettenetes igazság? És Cam mellette áll majd, hogy támogassa? 
És vannak dolgok, amikért megéri harcolni…


Tudom, hogy a múltkor azt mondtam, hogy egy időre hanyagolni fogom az NA könyveket, de ennek nem tudtam ellenállni, mivel az írónő nem más, mint J. Lynn (azaz Jennifer L. Armenrout), és kíváncsi voltam, hogy mit tud mutatni ebben a teljesen más stílusban. Egy kicsit gondban voltam, mert ugyebár nemrég olvastam a Callie, Kayden és a véletlent, és a sztori eléggé hasonlónak tűnt. De aztán jött Cameron Cam, és mindezt elfeledtette velem. Úgy tűnik J.-nek sikerül mindig igazán szexi khm.. találó férfi karaktereket alkotnia. 

Avery
A történet elején megismerhetjük Averyt, aki az ország másik végére ment egyetemre csak azért, hogy megszabadulhasson szörnyű múltjától. A lány az első nap késésben volt a csillagászat órájáról, és szó szerint belefut Cambe, aki persze ugyanarra az órára készült. A fiú ezután invitálja őt, hogy együtt menjenek be, de Avery, mivel nem szeretné ha a figyelem középpontjába kerülne, szó szerint elfut. Hát nem csoda, hogy felkelti Cam figyelmét. Ezek után újra és újra összefutnak, ami nem nehéz, mivel kiderül, hogy szomszédok. Szóval egyre többet találkoznak, és persze egyre közelebb kerülnek egymáshoz, Cam állandóa randira hívja őt, de a lány mindig elutasítja. Az biztos, hogy egyre jobban forrósodik köztük a levegő, ráadásul Cam már annyira megbízik benne, hogy még a legsötétebb titkát is elárulja neki. Avery ezzel szemben hallgat. Hallgat a múltjáról, a szörnyűségről, ami megváltoztatta, majd később megmérgezte egész életét. Hiszen egész életében erre kényszerítették, ehhez ért a legjobban. Hogy csöndben maradjon. Egészen addig, amíg nem találkozik Cameronnal, aki talán segíthet neki feldolgozni a történteket. De hát ő sem várhat örökké...

A szereplők. Avery. Elég sok hozzá hasonló karakterrel találkoztam, úgyhogy sajnos azt kell hogy mondjam nem nagyon tudott újat mutatni. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem sajnáltam őt.  Egy olyan szörnyűségen esett át, ami minden lány rémálma. Ráadásul még azzal is meg kell küzdenie, hogy nem beszélhet erről, hiszen gazdag, befolyásos szülei arra kényszerítették őt, hogy aláírjon egy titoktartási nyilatkozatot. Ezen nagyon kiakadtam. Soha nem értettem, hogy az ostoba, szívtelen, önző emberek miért vállalnak gyereket.. Na de ami fontos, hogy a lány teljesen magára marad, minden barátja hátat fordít neki, egészen addig míg nem kerül az egyetemre. Itt jönnek a képbe Brittany és Jacob, akik igazi baráttá válnak a lány számára. Na és persze Cam... Amikor Avery döntésén néhányszor kiakadtam, mindig jött Ő, aki mindent megoldott, már a jelenlétével. Határozott, vicces, kedves! és még főzni is tud.. mi kell még. Úgy férkőzött be Avery (és az enyém) bőre alá, hogy észre se vette, és már oda volt érte. Tipikus :D 

Cam
De lényeg az, hogy szerintem Cam vitt mindent, és miatta tudott nekem a könyv újat, és nem unalmasat (habár az erőszak téma szerintem sose lehet "unalmas") nyújtani. És habár Avery jól kifárasztotta őt, örülök neki, hogy tudott várni :)

Értékelés: 5/4

Kedvenc idézet:
"jaj, istenem!  –  most már valóban tudtam, milyen érzés, ha az ember szerelmes. Kellemesen meleg és „buborékos”– mert amikor vele voltam, vagy rá gondoltam, akkor úgy éreztem magam, ahogyan a pezsgő buborékjai érezhetik magukat, folyamatosan lebegve, feljebb és feljebb emelkedve. Van ennek egyáltalán valami értelme?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése