„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2014. november 11., kedd

Téli nyereményjáték - Lezárva

Sziasztok! Úgy döntöttem, hogy nyereményjátékot indítok a blogon. A nyeremény pedig nem lehet más csakis könyv. (Meglepő?) három olyan könyvet fogok kisorsolni, amelyeket én is szeretek. De mivel a könyvek közül kettő sorozatot alkot, ezért hosszas gondolkodás után, de végül úgy döntöttem, hogy ezeket egyben fogom adni. A játék időtartama: 2014.11.11-2014.12.31

Nyeremények:
Kettő együtt:
Monica Murphy - Heti csaj
Monica Murphy - Második esély pasi

+könyv: Claudia Gabel, Cheryl Klam - Káprázat


1 megjegyzés:

  1. Szia!

    A Könyves blogok eheti értékeléseinek listájából ( http://konyvesblogok.blogspot.hu/2014/11/ertekelesek-2014-november-17-23.html ) eltávolítottam a linked, mert ez csak és kizárólag az értékeléseknek van, nem a nyereményjátékoknak.

    VálaszTörlés