„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2014. november 26., szerda

Hét halálos bűnöm TAG


Sziasztok! Létrehoztam életem első Book TAG-jét. Ez azért történhetett meg, mert összehoztunk néhány más bloggerrel bloggerinával egy csoportot - Kis könyves bloggerek-, amelynek keretében ezentúl minden héten egy közösen kiválasztott könyves témát, vagy TAG-et fogunk boncolgatni... Sokat gondolkodtunk, hogy milyen legyen az eslő TAG-unk, de végül Hét halálos bűnöm TAG mellett döntöttünk,ami szerintem nagyon király téma:)
Igazából nem is húznám tovább a dolgot, vágjunk bele!




1. Fösvénység - Melyik volt a legolcsóbb, és melyik a legdrágább könyved, amit valaha is vettél?
A legolcsóbb könyvem Ann Kelly Szenvedélyes viszonyok volt 1140 Ft-ért. Pedig az egy nagyon jó könyv, de nyilván azért volt annyi, mert régi kiadás, ja és persze használt volt. A legdrágábbat nem tudnám megnevezni, de az biztos, hogy Dan Brown könyveket 4 és 5000 között vettem.

2. Harag - Melyik az az író, akit gyűlölve szeretsz/egyszerre szeretsz és utálsz?
Jennifer L. Armentrout. Ne érts félre, csakis pozitív értelemben haragszok rá (már ha ilyen lehetséges) Ugyanis nagyon szeretem a Luxen sorozatot, de mindig úgy fejezi be a részeket, hogy attól égen áll a hajam. És aztán várhatok jobb esetben néhány hónapot, hogy fojtatódjon a sztori. (Rosszabb esetben több mint félévet) A Opálnál különösen téptem a hajam a befejezésnél, de szerencsére már úton van a fojtatás:)

3. Falánkság - Melyik volt az a könyv, amelyiknek a sorait szégyenkezés nélkül valósággal faltad újra és újra?
Tudom, hogy most sokan ki fogtok akadni, de számomra ez a könyv (vagyis inkább ezek a könyvek) egyértelműen az 50 árnyalat trilógia volt. Abban az időben, amikor ez bejött, akkor nagyon sokszor elolvastam. Akárhányszor elővettem, mindig egyre több mindent értettem meg, ami addig nem esett le. Nagyon szerettem volna megérteni Christian lelkivilágát, illetve az egész könyv pszichológiáját, valószínűleg ezért olvastam el többször.

4. Lustaság - Volt olyan könyv, amit azért nem olvastál, mert lusta voltál hozzá?
Heh.. Hát ez egy nagyon jó kérdés:) És őszintén szólva volt is már ilyen, méghozzá a Káprázat című könyvvel. Igen. Nagyon sok jót hallottam róla. És igen. El is kezdtem olvasni. De egyszerűen nem volt hozzá kedvem, vagy lehet csak a kellő lelkesedés hiányzott, nem tudom, de a lényeg, hogy félretettem. Aztán elővettem egy másikat, aztán megint egy másikat, és végül elfelejtődött...
5. Kevélység - Melyik volt az a könyv, amiről úgy beszéltél, hogy attól intellektuális olvasónak tűntél?
Thomas Hardy- Egy tiszta nő. Miután kivégeztem a könyvet, még kérkedtem is vele, hogy elolvastam egy sokak által oly nagy értékben kedvelt klasszikust. De ha őszinte akarok lenni (márpedig most annak kell lenni), akkor nem tetszett. Nem igazán tudtam hova tenni az örökké szenvedő és sanyarú sorsú Tesst. De ez most nem értékelés, úgyhogy abbahagyom. Egyébként ha egy igazán jó klasszikust kellene mondanom, akkor az a Büszkeség és balítélet lenne. De mindegy is. Nem akarok én túl intellektuális olvasónak tűnni...


6.Bujaság-Milyen tulajdonságokat találsz vonzónak egy férfi vagy egy női szereplőben?
Férfi = értelmes + humoros + határozott Mondhatnám, hogy nézzen ki jól meg minden, de hát ez a könyvekben így szokott lenni. Egyébként meg külsőre úgyis mindenki másként képzeli el a szereplőket. Ha a női szeplőt nézem, akkor azt mondanám, hogy Hazel Grace. Ez lehet azért van, mert most olvastam a Csillagainkban a hibát, és a hatása alatt vagyok Azt hiszem, hogy ő a sok más jó tulajdonságai mellett rendelkezik azzal, ami szerintem elengedhetetlen: véleménnyel!!


7. Irigység - Melyik az a könyv, amire a legjobban vágysz?
Egyszerű. Anita Gayn Senkinek sem kellesz. Ez a kedvenc könyvem, de mégsem tudhatom a könyves polcomon. Már ezerféleképpen próbáltam megszerezni, de egyszerűen nem lehet. Tudom, hogy ez azért van, mert csak egyszer adtak ki magánkiadásban 50 példányt,  de akkor is... Nekem kell ez a könyv!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése