„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2014. július 1., kedd

Idézetek gyűjteménye

"– Szerintem az olvasás szexi – jelentette ki. 
– Ó, most már így gondolod? – néztem rá meglepve. 
– Ó, igen, és tudod, mi szexi még? – Előrehajolt, hogy az arca kitöltötte a képet, és felém biccentett. – Az ilyen bloggerek. Hű! 
A szememet forgatva a karjára csaptam. 
– Vegyél vissza magadból! 
Daemon hátradőlt, és a következő öt percben megpróbált csendben_ maradni. Egyesével adogatta a könyveket, de mindegyikhez hozzáfűzte a véleményét: kisajátította a teljes felvételt. 
– Ez a pasas idétlenül néz ki – közölte egyszer. Vagy: – Mi ez a bukottangyal-mánia? – De a legjobb az volt, amikor az én arcom elé emelte az egyik könyvet, és megjegyezte: – Ez a kaszás pasas tetszik nekem. Ő megteheti, hogy gyilkolással keresse a kenyerét."




Hm. Szóval úgy döntöttem, hogy létrehozok egy oldalt, ahol a kedvenc könyveim kedvenc idézeteit találhatjátok :) Olvasás közben mindig ráakadok olyan mondatra, vagy párbeszédre, amelyek nagy hatással vannak rám, vagy csak nagyon szellemesnek találom őket. Ezért döntöttem úgy, hogy egy helyre gyűjtöm őket. Folyamatosan frissíteni fogom :) Tovább az idézetekhez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése